Een unieke blik achter de schermen bij Pixar OPVALLEND ◆ Ed Catmull is medeoprichter en directeur van Pixar, en tevens president van Walt Disney Animation ◆ De allereerste, all-access reis naar het hart van Pixar Animation ◆ Voor alle managers die hun werknemers willen leiden naar excellentie: een handleiding voor iedereen die streeft naar originaliteit ◆ Mooie gebonden uitgave, rijk geïllustreerd MARKETING ◆ Aandacht in kranten en bladen ◆ Social media-campagne ◆ Opname in de Lees dit boek-app OVER HET BOEK Pixar domineert al bijna 20 jaar de animatiewereld. Films als de Toy Story-trilogie, Monsters, Inc., Finding Nemo, The Incredibles, Up en WALL-E hebben box-officerecords gevestigd en wonnen samen 27 Academy Awards. Het plezier in het vertellen van verhalen, de inventieve plots en de emotionele authenticiteit laten zien wat creativiteit werkelijk is. In dit boek onthult Ed Catmull de ideeën en technieken achter het succes en de winstgevendheid. Bij Pixar is een unieke omgeving gecreëerd met processen die creativiteit beschermen en die ingaan tegen alle conventies: Creativity, Inc. neemt je mee naar de story meetings, de postmortems en de Braintrust-sessies en laat zien hoe je een cultuur bouwt waar creativiteit ontstaat en floreert. ‘Velen hebben geprobeerd inspiratie en creativiteit te beschrijven en te categoriseren. Wat Ed Catmull in plaats daarvan doet, is zijn ervaring delen dat creativiteit niet slechts een bron is waar je ideeën uit haalt, maar een wisselwerking tussen mensen. Ed onthult in Creativity, Inc., vanuit gezond verstand en volstrekt eerlijk, hoe je kunt voorkomen dat je jezelf voor de voeten gaat lopen en hoe je een creatieve samensmelting kunt creëren tussen kunst, business en innovatie.’ – George Lucas OVER DE AUTEUR Ed Catmull studeerde natuurkunde en computer wetenschappen. Hij is de medeoprichter van Pixar Animation Studios (samen met Steve Jobs en John Lasseter) en directeur van Pixar Animation en Disney Animation. Catmull won vijf Acadamy Awards en woont in San Francisco. Auteurs: Ed Catmull met Amy Wallace Titel: Creativity, Inc. Oorspronkelijke titel: Creativity, Inc. Prijs: € 24,95 ISBN: 978 94 005 0120 1 Verschijnt: augustus 2014 Uitvoering: gebonden, gedrukt op FSC-papier, 15,5 x 23,5 cm Omvang: ca. 304 pag., met 32 pagina’s fotokatern NUR: 801, Management algemeen ISBN e-book: 978 90 449 6672 5 CAP e-book: € 14,99 Pagina 40

Pagina 42

Interactieve e-whitepaper, deze weekblad of reclamefolder is levensecht online geplaatst met Online Touch en bied het online bladerbaar publiceren van internet boeken.

Zomeraanbieding 2014 A.W. Bruna Uitgevers | Lev. boeken | Gloriae | Voetbal International Lees publicatie 4Home


You need flash player to view this online publication