De kracht van stille werkers op kantoor OPVALLEND ◆ Praktische handvatten over krachten leren kennen, zichtbaar worden en invloed krijgen ◆ Oprichter van de denktank ‘Invloed vanuit kracht’ ◆ Must have voor leidinggevenden, hr-medewerkers en ondernemingsraden ◆ Gratis onlinetraining bij het boek ◆ Voor de lezers van Susan Cains Stil MARKETING ◆ Online community op LinkedIn ◆ Auteur is beschikbaar voor interviews ◆ Recensies en weggeefacties in doelgroepmedia ◆ www.lindavanderwal.nl en www.invloedvanuitkracht.nl OVER HET BOEK Brutalen hebben de halve wereld, jij hebt de andere helft. Kantoorgeheimen is er voor alle mensen die geen carrièretijger, haantje de voorste of kantoorpoliticus zijn, maar die wel goede ideeën hebben. Deze harde werkers, teamspelers en vernieuwers zijn het fundament van de organisatie, maar ze hebben vaak nog veel meer in hun mars. Dit boek onthult de geheimen van de werkvloer, waardoor stille werkers nog veel effectiever kunnen zijn. Ze krijgen praktische handvatten om hun kracht te leren kennen, zichtbaar te worden en invloed te krijgen, zodat ze hun plannen realiseren en trouw blijven aan zichzelf. Ondersteund door een Raad van Advies met prof. dr. Marko Hekkert, prof. dr. Yvonne Benschop, strategic connector Anne-Marie Voorhoeve en social-mediagoeroe Jeanet Bathorn. OVER DE AUTEURS Drs. Linda van der Wal heeft onder meer Universiteit Twente, UMC Groningen en Schouten en Nelissen als opdrachtgevers. Ze schreef eerder het boek Oude gewoonten, goede voornemens en de waaier De OR op zak. Voor dit boek werkt zij samen met haar zus Carla van der Wal, politie verslaggever in Den Haag voor het Algemeen Dagblad. Auteur: Linda & Carla van der Wal Titel: Kantoorgeheimen Prijs: € 20,ISBN: 978 94 005 0452 3 Verschijnt: april 2014 Uitvoering: paperback, gedrukt op FSC-papier, 14,0 x 21,5 cm Omvang: ca. 280 pag. NUR: 770, Psychologie algemeen 101 Pagina 102

Pagina 104

Scoor meer met een online winkel in uw publicaties. Velen gingen u voor en publiceerden clubmagazines online.

AP|AWB Voorjaarsaanbieding 2014 Lees publicatie 2Home


You need flash player to view this online publication