echte verandering begint met een eigen verhaal OPVALLEND ◆ Theo Hendriks is dé expert op het gebied van corporate storytelling ◆ Het belang van corporate storytelling wordt steeds groter MARKETING ◆ Mediagenieke auteur: is beschikbaar voor interviews, workshops en lezingen ◆ Spreker op o.a. Verandercongres, maart 2014 No Story No Glory ISBN: 978 94 005 0094 5 Prijs: € 18,95 OVER HET BOEK De wereld schreeuwt om fundamentele, radicale verandering. En als ondernemer, bestuurder of manager wil jij daar graag een steentje aan bijdragen. Maar voor je het weet zijn jouw goede bedoelingen verpakt in gortdroge, abstracte plannen en saaie presentaties, waardoor mensen zullen afhaken. Dat kan anders. Door het roer drastisch om te gooien en jouw eigen verhaal over verandering te gaan vertellen. Dit boek leert je de fijne kneepjes van storytelling, waarmee je echte verhalen van vlees en bloed gaat maken die bol staan van verandering. Inspirerende verhalen die vernieuwing stimuleren en veranderprocessen versnellen. Eigen verhalen waarmee je jouw publiek niet alleen in het hoofd, maar ook in hart en handen zult weten te raken. ‘In dit zeer prettig leesbare boek krijgt de lezer een uitstekend beeld van de mogelijkheden die het vertellen van verhalen binnen een organisatie kan opleveren.’ – Peter de Roode, zelfstandig adviseur en trainer OVER DE AUTEUR Theo Hendriks is storyteller en partner bij Bex*communicatie in Amsterdam. Daar richt hij zich op vraagstukken rond leiderschap, organisatieverandering en marketing. Het vertellen van het juiste verhaal speelt daarbij een belangrijke rol. Daarnaast verzorgt hij regelmatig gastlessen en masterclasses. Auteur: Theo Hendriks Titel: Change the Script Prijs: € 19,95 ISBN: 978 94 005 0450 9 Verschijnt: april 2014 Uitvoering: gebonden met stofomslag, gedrukt op FSC-papier, 11,5 x 18,0 cm Omvang: ca. 240 pag. NUR: 801, Management algemeen 105 Pagina 106

Pagina 108

Voor artikelen, online lesboeken en weekbladen zie het Online Touch beheersysteem systeem. Met de mogelijkheid voor een webwinkel in uw magazines.

AP|AWB Voorjaarsaanbieding 2014 Lees publicatie 2Home


You need flash player to view this online publication