Een nieuwe definitie van succes OPVALLEND ◆ Medeoprichter en hoofdredacteur van The Huffington Post, een van de snelst groeiende mediabedrijven ter wereld ◆ Zeer persoonlijk boek over plannen, prioriteiten stellen, omgaan met deadlines en familiecrisissen ◆ Met baanbrekende onderzoeksresultaten op het gebied van psychologie, sport, slaap en fysiologie MARKETING ◆ Internationale lancering op 25 maart 2014 ◆ Gegarandeerde media-aandacht (o.a. in de Volkskrant) ◆ Social media-campagne OVER HET BOEK Arianna Huffingtons persoonlijke wake-upcall kwam in de vorm van een gebroken jukbeen en een flinke snee boven haar oog – het resultaat van een val die door oververmoeidheid en slaapgebrek werd veroorzaakt. Om een medische oorzaak voor haar oververmoeidheid te vinden ging ze van MRI naar CAT-scan naar echo. Ondertussen vroeg ze zich af: is dit nu hoe succes voelt? In Het nieuwe succes roept ze op tot herdefiniëring van wat het vandaag de dag betekent succesvol te zijn: ons meedogen loos achtervolgen van geld en macht heeft geleid tot een epidemie van burn-outs en andere stressgerelateerde ziekten. Onze huidige definitie van succes, zoals Arianna laat zien, wordt letterlijk onze dood. We moeten een nieuwe weg inslaan. ‘Arianna Huffington spoort ons in Het nieuwe succes aan om in contact te komen met wie je werkelijk bent, zodat je het heft in eigen handen kunt nemen. Over het belang van een goede nachtrust, de noodzaak om naar dat stemmetje in je hoofd te luisteren, en manieren om om te gaan met dagelijkse knelpunten: dit boek plaveit een pad naar reflectie, om ons leven echt en vol voldoening te laten zijn.’ – Sheryl Sandberg, COO van Facebook en auteur van Lean in OVER DE AUTEUR Arianna Huffington is medeoprichter en hoofdredacteur van de Huffington Post Media Group, een van de invloedrijkste nieuws- en mediabedrijven ter wereld. Ze schreef meerdere boeken, waaronder Third World America en On Becoming Fearless, en is moeder van twee dochters, Christina en Isabella. Auteur: Arianna Huffington Titel: Het nieuwe succes Oorspronkelijke titel: Thrive Prijs: € 19,95 ISBN: 978 94 005 0497 4 Verschijnt: maart 2014 Uitvoering: paperback, gedrukt op FSC-papier, 14,0 x 21,5 cm Omvang: ca. 224 pag. NUR: 801, Management algemeen ISBN e-book: 978 90 449 7312 9 CAP e-book: € 14,99 Pagina 32

Pagina 34

Heeft u een reclamefolder, virtualpaper of digitale onderwijs magazines? Gebruik Online Touch: relatiemagazine online bladerbaar op uw website plaatsen.

Zomeraanbieding 2014 A.W. Bruna Uitgevers | Lev. boeken | Gloriae | Voetbal International Lees publicatie 4Home


You need flash player to view this online publication